ما رو دنبال کن!
به ما ملحق شو!
تماس با ما!
استفاده غیر تجاری
رنگ خود را انتخاب کنید

عکس های خیره کننده که نباید در بحبوحه کرونا نادیده بماند!

تاریخ انتشار : 1399/01/12
از زمان اولین فرود بر روی سیاره مشتری در سال ۲۰۱۶، کاوشگر فضایی جونو ناسا (NASA’s Juno) اطلاعات زیادی در مورد بزرگترین سیاره منظومه شمسی به ما داده است. یونوکام (JunoCam) عکس‌هایی که برای این پژوهش گرفته شده را نشان می‌دهد و به عموم مردم اجازه می‌دهد که این تصاویر را پردازش کنند. ناسا یک تصویر را که از پرواز ۲۵ جونو از این سیاره گرفته شده را برجسته کرده است. چیزی که بلافاصله مشخص می‌شود، دو خط نازک از بالا به پایین مشتری در حرکت است. این خط‌ها چه هستند؟ محققین از زمان اولین پرواز کم ارتفاع جونو در سال ۲۰۱۶ به این خط‌ها توجه کردند. ناسا آن‌ها را به عنوان لایه‌هایی از ذرات مه که بر فراز ابرها شناور هستند، توصیف می‌کند. گرچه محققان در این مورد خیلی مطمئن نیستند، موقعیت آنها ممکن است به ما بینشی دهد که آنها از چه چیزی ساخته و نحوه شکل‌گیریشان چگونه بوده است. در این تصویر خطوط توسط دو جریان جت در جو مشتری احاطه شده‌اند. برخی محققین بر این باورند که این جریان‌های جت می‌تواند بر شکل‌گیری مه تاثیر بگذارد. این عکس یکی از بسیار تصاویری است که در بانک اطلاعاتی RAW در جونوکام پردازش شده‌ است. ناسا این عکس‌ها را به طور منظم منتشر می‌کند و به مردم اجازه می‌دهد تا آن‌ها را پردازش کرده و دوباره برای ناسا ارسال کنند. دانشمند آمریکایی جرالد ایچشتات (Gerald Eichstädt)، که بر روی این تصویر کار می‌کرد به طور منظم در این فرایند با ناسا همکاری و مشارکت می‌کند. کار عالی او تبدیل تصاویر RAW یا خام به تصاویری است که به درک عموم مردم کمک می‌کند. عکس‌ دیگری که در طول پرواز ۲۵ گرفته شده به همین اندازه خیره‌کننده است. این تصویر که توسط ایچشتات و شان دوران (Seán Doran) یک همکار دیگر که در این زمینه با ناسا همکاری می‌کند، پردازش شده است، جزئیاتی از ابرهای چرخشی مشتری در نمایی بسیار نزدیک را نشان می‌دهد. اگر علاقمند به دیدن عکس‌های نهایی هستید می‌توانید به وب‌سایت اختصاصی جونو ناسا مراجعه کنید.  

استراتژی آژانس مسافرتی گردش در زمان کرونا

تاریخ انتشار : 1399/01/01
آژآنس مسافرتی گردش در راستای مسئولیت های اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تورهای داخلی و خارجی خود را تا پایان فروردین 1399 کنسل نمود.شرکت هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 شب دایر است و به هیچ عنوان تعطیلی نداریم حتی روزهای تعطیل و حرفه ای پاسخگوی شما هستیم. فقط حضور پرسنل در شرکت به دلیل رعایت شرایط کرونا به صورت اختیاری است.لذا ما در همین دوران در حال سرویس دهی در حوزه بلیت هواپیما و قطار، رزرو هتل داخلی و خارجی، صدور گواهینامه بین المللی ، سی آی پی فرودگاهی و اجرای تورهای انفرادی و آغاز پروسه ویزا و هر فعالیتی که در شرایط کنونی بشود انجام داد هستیم و با شماره 02188866609 پاسخگوی شمائیم.

احتمال بسته شدن مرزهای شینگن تا سپتامبر به دلیل شیوع کرونا

تاریخ انتشار : //
امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، از احتمال بسته شدن مرزهای شینگن به دلیل شیوع کرونا در جهان تا ماه سپتامبر سخن به میان آورد. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه  BFM.TV  فرانسه، رئیس‌جمهور فرانسه در کنفرانس ویدیویی با کارفرمایان و روسای اتحادیه‌های کارگری این کشور، گفته که کشورهای عضو شینگن در نظر دارند که مرزهای این اتحادیه را حداقل تا ماه سپتامبر بسته نگاه دارند. ماکرون همچنان از تغییر وضعیت بیماری ناشی از کرونا در جهان سخن گفت. رئیس‌جمهور فرانسه به عنوان مثال از آمریکا یاد کرده است. به گفته وی، اوضاع در آفریقا نیز متفاوت است و در آسیا موج دوم شیوع کووید- 19 ممکن است رخ دهد. او گفت: «بستن مرزهای منطقه شینگن می‌تواند بر بهبود اقتصادی تاثیر بگذارد.» این شبکه خبری می‌گوید احتمالا ماکرون آنچه را در جریان کنفرانس ویدیویی مورد بحث قرار گرفته را روز دوشنبه رسما به شهروندان کشورش اطلاع دهد.   منبع: ایسنا